Wiele osób boi się tego dnia, kiedy będą musieli spotkać się z urzędnikiem i zarejestrować swój numer ubezpieczenia społecznego. Jeśli nie znamy języka angielskiego to nie ma się, co dziwić, że mamy takie podejście.
Stresować się będziemy bardzo mocno, co tylko spowoduje, że będzie z nami jeszcze gorzej. Dla osób, które wiedzą, że sobie same nie poradzą rozwiązanie jest polski księgowy w UK. On zna się na tym i pracuje na miejscu, dlatego pomoże nam przez to wszystko przejść. Warto się z takim księgowym wcześniej skontaktować, bo wtedy będzie przygotowany i na pewno o wiele szybciej będzie w stanie nam pomóc. Usługi księgowe w UK prowadzone przez Polaków są coraz bardziej popularne. Nasi znają się bardzo dobrze na księgowości i podatkach, bo mają bardzo dobrą praktykę w swoim kraju. W Wielkiej Brytanii jest to wszystko o wiele łatwiejsze, dlatego tym bardziej są w stanie każdemu pomóc.
Po co nam numer ubezpieczenia społecznego?
Każdy pracodawca, który ma nas legalnie zatrudniać będzie pytał o to czy mamy taki numer. Jeśli nie mamy to nie możemy legalnie pracować. Numer pozwala nam na korzystanie z bezpłatnej opieki zdrowotnej. To jest bardzo ważne żeby w razie choroby być zabezpieczonym. Numer pozwala przypisać dla każdej osoby płacone przez nią podatki oraz składki na ubezpieczenie społeczne. W kontaktach z urzędem skarbowym czy departamentem prac i rent możemy się okazywać właśnie tym numerem. Te osoby, które chcą korzystać z zasiłku społecznego muszą posiadać taki numer, bo inaczej nie otrzymają pieniędzy. Sami widzimy, że brak takiego numer ubezpieczenia społecznego dyskwalifikuje nas w UK i warto go mieć wyrobionego. Kontaktując się z firmą – księgowość w UK dowiemy się, jakie należy przygotować dokumenty. Będziemy wiedzieli, na co się nastawiać i kiedy konkretnie będziemy mieć ten upragniony numer ubezpieczenia społecznego.
Takie informacje są dla nas bardzo ważne, a zatem nie pozostaje nam nic innego jak już teraz odwiedzić stronę i skontaktować się z kimś kompetentnym.