Reklama displayowa jest to rodzaj reklamy internetowej, która łączy tekst, obrazy i adres URL, który prowadzi do witryny, na której klient może dowiedzieć się więcej o produktach lub kupić je.
Istnieje wiele formatów reklam displayowych. Reklamy te mogą być statyczne z obrazem lub animowane z wieloma obrazami, filmami lub zmieniającym się tekstem, tak zwane reklamy multimedialne. Kampania reklamowa może mieć różne cele, a niektóre reklamy displayowe informują o produkcie czy usłudze, podczas gdy inne mają na celu zaangażowanie użytkownika.
Są różne rodzaje reklam displayowych
Reklama cyfrowa zmienia oblicze branży marketingowej. Utrzymanie konkurencyjności na zmieniającym się rynku wymaga silnego zrozumienia marketingu cyfrowego we wszystkich jego formach, a jedną z powszechnych jest reklama displayowa. Reklamy displayowe są wyświetlane w witrynach internetowych osób trzecich i wykorzystują elementy wideo, graficzne lub tekstowe do reklamowania produktów lub usług. Kampanie marketingowe za pomocą reklam displayowych mogą być prowadzone za pośrednictwem sieci reklamowych, takich jak reklamy na Facebooku lub reklamy Google, które zapewniają zaawansowane funkcje kierowania na odbiorców, a także formaty reklamowe, które można również łączyć z reklamami w wyszukiwarce.
Istnieje wiele rodzajów reklamy displayowej. Banery reklamowe to przykład reklamy displayowej. Reklamy banerowe to powszechna forma reklam displayowych, często wykorzystywana w kampaniach zwiększających świadomość społeczną. Większość reklam ma kształt prostokąta lub kwadratu, a ich treść jest zwykle dostosowana do treści witryny hosta i wybranych preferencji odbiorców. Reklamy displayowe różnią się znacznie pod względem tego, do kogo są kierowane i jakie są ich funkcje.
Reklamy displayowe to jeden z najlepszych sposobów na podniesienie świadomości marki, produktu lub usługi. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tych reklamach, przeczytaj artykuł na stronie https://kkmmedia.pl/co-to-takiego-reklama-displayowa/. Typy reklam displayowych obejmują reklamy elastyczne, reklamy retargetingowe lub remarketingowe, reklamy natywne i reklamy społecznościowe. Większość wyświetlanych obecnie reklam displayowych to reklamy remarketingowe, znane również jako reklamy retargetingowe. Dzięki trendowi w kierunku personalizacji reklam, kampanie retargetingowe stały się powszechne.