Przenieś swoją firmę na wyższy poziom dzięki tym pomysłom na e-mail marketing

Jeśli Twoja firma nie wykorzystuje jeszcze poczty e-mail jako centralnej części swojej strategii marketingowej, tracisz jedną z najskuteczniejszych form marketingu.

Poczta e-mail pozwala dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów przy bardzo niskich kosztach. Przeczytaj poniższy artykuł, aby dowiedzieć się więcej.Aby mieć pewność, że Twoje e-maile nie wyłączają ludzi, zawsze proś o pozwolenie przed ich wysłaniem. Umieść przycisk subskrypcji na swojej stronie i zachęć stałych klientów, aby zapisali się również na swoich znajomych. Jeśli chcesz zachęcić ludzi do subskrybowania, możesz zamieszczać oferty tylko dla subskrybentów.Zawsze proś o pozwolenie przed wysłaniem e-maili marketingowych do potencjalnych klientów. Wysyłając niechciane wiadomości e-mail, szybko zostaniesz oznaczony jako spamer. Uzyskanie pozwolenia na wysyłanie wiadomości nie musi być trudne; zaoferuj klientom coś wartościowego w zamian za możliwość wysłania im e-maila, na przykład zniżkę, kupon lub inną zachętę do rejestracji.Kontynuuj oferowanie zachęt klientom po tym, jak zarejestrują się na Twojej liście e-mailowej. Na przykład daj klientom 10-procentową zniżkę, jeśli pozostaną na Twojej liście e-mailowej przez miesiąc. Dzięki temu klienci nie stracą zainteresowania materiałami marketingowymi i anulowaniem subskrypcji lub usunięciem wiadomości e-mail po zaledwie kilku biuletynach.Daj subskrybentom wyjście. Umieść link „anuluj subskrypcję” w swoich e-mailach lub w swojej witrynie, aby umożliwić im usunięcie się z listy. Powinieneś również skonfigurować swoją listę tak, aby usuwała subskrybentów, gdy określona liczba wiadomości nie spowoduje braku odpowiedzi lub działania ze strony odbiorcy. Dzięki temu Twoje e-maile nie będą irytujące dla bezinteresownych subskrybentów i zachowa Twój wizerunek.Podczas opracowywania wiadomości e-mail zastanów się, jak duże jest okienko podglądu w większości programów do czytania wiadomości e-mail. Przenieś swoją firmę na wyższy poziom dzięki tym pomysłom na e-mail marketing

Jeśli Twój e-mail znacznie przekracza rozmiar tego okienka podglądu, dobrze jest go natychmiast edytować.

Wiele osób czyta swoje e-maile wyłącznie w tym okienku podglądu. Informacje, które są poza zakresem bólu, mogą nigdy nie być widziane przez czytelnika.Upewnij się, że Twój landing page spełnia oczekiwania klienta. Odbiorca jest oczywiście zainteresowany Twoim produktem, jeśli kliknął w link w Twoim e-mailu. Nie chcesz, aby byli rozczarowani, klikając link i stwierdzając, że strona jest inna niż myśleli, że będzie.Dołącz link na dole każdego e-maila marketingowego, który pozwoli ludziom łatwo zrezygnować z subskrypcji. Jeśli ktoś nie chce otrzymywać Twoich wiadomości, udostępnienie prostego sposobu na anulowanie subskrypcji jest lepsze niż wylądowanie w folderze ze spamem. Pomoże to również chronić Twoją reputację jako firmy, która szanuje swoich klientów.Powinieneś wysyłać swoje e-maile jako zwykły tekst raz na jakiś czas, zamiast zawsze wysyłać je w formacie HTML. Daje to bardziej osobisty charakter i pomaga subskrybentowi poczuć, że próbujesz się połączyć. Nie używaj go jednak zbyt często, ponieważ wtedy możesz być postrzegany jako zbyt nieprofesjonalny.Dowiedz się, kim są Twoi konkurenci i zarejestruj się na ich e-maile. Będziesz mógł zobaczyć, jakie treści wysyłają swoim subskrybentom i dowiedzieć się, jakich aspektów użyć, a od których trzymać się z daleka. Tylko pamiętaj, aby nie ukraść ich treści, ponieważ może to stanowić plagiat.Im więcej dowiesz się o e-mail marketingu, tym bardziej powinieneś zdać sobie sprawę, jak skuteczna może być technika marketingowa. Gdy zaczniesz używać poczty e-mail do promowania swojej firmy, nigdy nie zawrócisz.Po prostu pamiętaj o technikach, których nauczyłeś się z tego artykułu, a Twoja kampania marketingowa przyniesie świetne rezultaty.

Redakcja

Next Post

Porady dotyczące nieruchomości, jak kupić dom

wt. maj 7 , 2019
Czasami przy zakupie nieruchomości trudno jest podjąć decyzję. Tylko upewnij się, że wiesz, co robisz, kiedy dokonujesz inwestycji. Jeśli masz problem z podjęciem decyzji, co powinieneś zrobić, ten artykuł jest dla Ciebie. W tym artykule znajdują się wskazówki dotyczące zakupu nieruchomości, które mogą pomóc w podejmowaniu decyzji.Kiedy wejdziesz na arenę […]

You May Like